W dzisiejszym wpisie opowiem o czymś, co zmieniło moje życie. Pewnego razu, gdy przeglądałem sieć w poszukiwaniu cennej wiedzy, która pomogłaby mi stać się lepszym developerem(i człowiekiem), natknąłem się na stronę SimpleProgrammer.

Prowadzi ją John Sonmez, genialna osoba, która pomaga innym programistom się rozwijać. Posiada on także kanał na Youtube, o tej samej nazwie.

Jego wpisy i filmiki natchnęły mnie, abym sam zaczął dzielić się wiedzą jaką mam(a przy okazji nauczenia się czegoś nowego), poprzez stworzenie bloga. Z pomocą przyszedł nie kto inny jak… John. Stworzył on wartościowy poradnik, w postaci kursu email, który zawiera wskazówki, jak stworzyć swój pierwszy blog. Wspaniale.

Jeśli chcesz zapisać się na kurs, kliknij tutaj, a na pewno nie będziesz żałował.

Korzyści z prowadzenia bloga jest wiele. Możesz zbudować swoją markę. Staniesz się rozpoznawalny wśród innych programistów. W oczach innych możesz być autorytetem, guru. Możesz być prelegentem podczas konferencji oraz być pewnym, że to firmy będą chciały, abyś to TY u nich pracował.